Aprill 2023

SEE ON TESTSAIT!!!

Töösait on arusaadavalt ilma 'test.' eesliiteta.

Mõnikord on need sünkroonis, kuid mitte alati, ja teinekord võib see siin käituda kummaliselt, sest katsetatakse jumal teab mida...


 

 

2023. aasta ilmumisgraafik on erinevatel põhjustel kuu võrra nihkunud - nii ilmub ka suvine number juulis.

 


2023. aasta esimeses numbris ilmub Kristjan Sandri jutt: https://algernon.ee/node/1246. Tõlkejutt on samuti arheoloogiast inspireeritud: https://algernon.ee/node/1245 .

Marko Kivimäe arvustab Tamur Kusnetsi romaani "Kronošütist" (2022): https://algernon.ee/node/1244 .

Uue rubriigina alustab "Kinoloog", milles Erkki Kõlu tutvustab hiljuti vaadatud ulmefilme koos lühikese hinnanguga. Filmitutvustusi hakkab viimati ilmunud numbrisse lisanduma jooksvalt, kahe numbri ilmumise vahelisel ajal. Seda saab jooksvalt jälgida siit: https://algernon.ee/kinoloog

Viimati lisatud filmid
Image

Autobottidega liituvad uut liiki transformerid – maksimalid – ja asuvad üheskoos Maad sissetungijate eest kaitsma.


Lisatud: 2023-06-21 (Aprill 2023), lisas: Kinoloog
Image

Kaks last ja nende vanemad aitavad kohaliku ufopüüdja küüsist pääseda kolmel tulnukal, kelle kosmoselaev vajab parandamist ja kes tähelepanu vältimiseks sõbralike koertena ringi lippavad.


Lisatud: 2023-06-20 (Aprill 2023), lisas: Kinoloog
Image

Ikka veel Gamora kaotust leinav Peter Quill peab oma väikese tiimiga taas kord universumit ja seekord ka üht endi hulgast päästma tõttama. Missiooni ebaõnnestumine võib tähendada Galaktika Valvurite lõppu.


Lisatud: 2023-06-19 (Aprill 2023), lisas: Kinoloog
Image

Tulnukad vallutavad Maa, kuid neil tekivad raskused inimeste kontrolli all hoidmisega. Nad otsivad abi ühelt õnnetult mehelt nimega Stuart, kes peaks olema vahendaja inimeste ja tulnukate vahel. Peagi värvatakse ta ka inimeste vastupanuliikumise poolt, nii et temast saab topeltagent.


Lisatud: 2023-06-18 (Aprill 2023), lisas: Kinoloog
Image

Millenniumilapsena on Sarah sageli ärev ega heieta inimkonna tuleviku suhtes suuri lootusi. Kui kummaline telesaade paljastab, et reaalsus on vaid keerukas arvutisimulatsioon, mis nädala pärast lõpetatakse, satuvad kõik paanikasse. Tehisintellekti juhtimisel ja abil püüab Sarah end lepitada sellega, et senine maailmakord on kadumas, ning püüdleb selle käigus isegi millegi nii ebatõenäoliseks peetu suunas nagu eneseteostus.


Lisatud: 2023-06-14 (Aprill 2023), lisas: Kinoloog
Viimati lisatud arvustused

Transformers: Rise of the Beasts: 8 [0-10] lisatud: 2023-06-23

ggsadgagg gfssg asga

Discontinued: 2 [0-10] lisatud: 2023-06-22

Võiks alustada kuulsa lausega, et kuna pole ulme, siis ei kommenteeri.

Tegelikult ka -- lollakavõitu ulmeklišee on seal ainult draama edasiviimiseks ja kogu sisu on mingi mõttetu neiukese "eneseleidmine". 

Space Pups: 5 [0-10] lisatud: 2023-06-20

Last Sentinel: 5 [0-10] lisatud: 2023-06-16

Oo tempora, oo mores... Alustaksin sealt, kus Kinoloog lõpetas -- on vaeva nähtud ja tulemus on päris vaadatav... Kui jätta kõrvale kogu asja ülesehitusest õhkuv poliitkorrektsus, ehk kas film ikka suudab tõusta kõrgemale esimestest kaadritest ilmsest 1984-likust fataalsusest, mida võib kokku võtta: "neeger saab valget naist" -- praegu ei tohi ju teistsuguseid filme teha.

Kui sellest mööda vaadata ja no et natuke punnitatud ja usutamatu, siis mingist marvelist või mangast muidugi hulga parem. 

Discontinued: 4 [0-10] lisatud: 2023-06-14

I´ll Be Watching: 4 [0-10] lisatud: 2023-06-13

Vesper: 5 [0-10] lisatud: 2023-06-12

Transmutators: 1 [0-10] lisatud: 2023-06-11